BadılCan
Active member
CNN bir akış hizmeti başlatmaya hazırlanıyor. Tekrar.
Yayınlanmasından kısa bir süre sonra CNN ana şirketinden üç yıl sonra, CNN+ hizmetleri beklenen (ve çok pahalı) CNN+ Hizmetleri öldürüldü, haber ağı, paketlerin canlı ve istek programları üzerine inşa edildiği bu sonbaharda yeni bir akış ürünü tanıtacak.
Şirketin genel müdürü Mark Thompson, Salı öğleden sonra çalışanlara hizmetle ilgili bir toplantıda söyledi. Fiyatlandırma ve kesin bir yayın tarihi de dahil olmak üzere hizmetin bazı ayrıntıları belirsizliğini korumaktadır. Ancak Bay Thompson, yeni hizmetin, şirketin yakın zamanda tanıtılan abonelik ürünü ile ilişkili olacağını ve bu da ücretli üyelerin alınacağı CNN.com'daki makalelere sınırsız erişim alacağını söyledi.
CNN ayrıca en değerli müşterilerden kaçınmak için çaba gerektirir: geleneksel kablo distribütörleri. Bu müşteriler CNN'den akış hizmetine ücretsiz erişime sahiptir.
CNN'den Dijital Ürünler ve Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Alex MacCallum, bir açıklamada, video hizmetini CNN'den mevcut dijital abonelik ürünüyle bir araya getirmenin “İzleyici CNN'den en iyi şekilde kesintisiz ve basit bir şekilde elde edebileceğini” söyledi.
Diğer haber kuruluşlarının çoğu gibi, CNN de geleneksel iş azaldığında yeni gelir kaynakları bulmaya çalışır. Bu yılki bir röportajda, Bay Thompson, CNN'nin yeni platformlarda izleyicisini takip etmezse “gerçek mahkumiyet ve ölçeklendirme” ile “şirketin gelecekteki beklentilerinin iyi olmayacağını” söyledi.
Daha önce Haberler'da dijital bir dönüşe başlayan Bay Thompson, 2023'te şirkete girmesinden bu yana CNN'nin dijital işine dikkatini çekti. Dijital çabalara yapılan yatırımlar, ana şirketi Warner Bros. Discovery tarafından 70 milyon ABD Doları yatırımla kısmen ısıtıldı.
Times'ın eski bir yöneticisi olan Bay Thompson, ağın dijital ilerlemesine liderlik etmek için Bayan MacCallum'u işe aldı ve bu yıl 200 dijital odaklı çalışan eklemeyi planladı. Ağ, bu yıl geleneksel televizyon süreçlerine odaklanan yaklaşık 200 çalışan sergiledi.
CNN'den yeni hizmet, bilinen mesajlar ve eğlence kişilikleri ile donatılmış olan akışta 300 milyon dolarlık olgunlaşan CNN+gibi görünmeyecek. Yeni hizmet daha ayırt edicidir ve kesin bir çoğaltma olmasa da ağın geleneksel kablo deneyimine benzemektedir. Abonelerin orijinal şovları ve belgeselleri olan bir kütüphaneye erişimi de var.
Yayınlanmasından kısa bir süre sonra CNN ana şirketinden üç yıl sonra, CNN+ hizmetleri beklenen (ve çok pahalı) CNN+ Hizmetleri öldürüldü, haber ağı, paketlerin canlı ve istek programları üzerine inşa edildiği bu sonbaharda yeni bir akış ürünü tanıtacak.
Şirketin genel müdürü Mark Thompson, Salı öğleden sonra çalışanlara hizmetle ilgili bir toplantıda söyledi. Fiyatlandırma ve kesin bir yayın tarihi de dahil olmak üzere hizmetin bazı ayrıntıları belirsizliğini korumaktadır. Ancak Bay Thompson, yeni hizmetin, şirketin yakın zamanda tanıtılan abonelik ürünü ile ilişkili olacağını ve bu da ücretli üyelerin alınacağı CNN.com'daki makalelere sınırsız erişim alacağını söyledi.
CNN ayrıca en değerli müşterilerden kaçınmak için çaba gerektirir: geleneksel kablo distribütörleri. Bu müşteriler CNN'den akış hizmetine ücretsiz erişime sahiptir.
CNN'den Dijital Ürünler ve Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Alex MacCallum, bir açıklamada, video hizmetini CNN'den mevcut dijital abonelik ürünüyle bir araya getirmenin “İzleyici CNN'den en iyi şekilde kesintisiz ve basit bir şekilde elde edebileceğini” söyledi.
Diğer haber kuruluşlarının çoğu gibi, CNN de geleneksel iş azaldığında yeni gelir kaynakları bulmaya çalışır. Bu yılki bir röportajda, Bay Thompson, CNN'nin yeni platformlarda izleyicisini takip etmezse “gerçek mahkumiyet ve ölçeklendirme” ile “şirketin gelecekteki beklentilerinin iyi olmayacağını” söyledi.
Daha önce Haberler'da dijital bir dönüşe başlayan Bay Thompson, 2023'te şirkete girmesinden bu yana CNN'nin dijital işine dikkatini çekti. Dijital çabalara yapılan yatırımlar, ana şirketi Warner Bros. Discovery tarafından 70 milyon ABD Doları yatırımla kısmen ısıtıldı.
Times'ın eski bir yöneticisi olan Bay Thompson, ağın dijital ilerlemesine liderlik etmek için Bayan MacCallum'u işe aldı ve bu yıl 200 dijital odaklı çalışan eklemeyi planladı. Ağ, bu yıl geleneksel televizyon süreçlerine odaklanan yaklaşık 200 çalışan sergiledi.
CNN'den yeni hizmet, bilinen mesajlar ve eğlence kişilikleri ile donatılmış olan akışta 300 milyon dolarlık olgunlaşan CNN+gibi görünmeyecek. Yeni hizmet daha ayırt edicidir ve kesin bir çoğaltma olmasa da ağın geleneksel kablo deneyimine benzemektedir. Abonelerin orijinal şovları ve belgeselleri olan bir kütüphaneye erişimi de var.