Haberler Co. çeyrekte 300.000 dijital abone ekledi

BadılCan

Active member
Haberler Company'nin Çarşamba günü yaptığı açıklamaya göre, 2023'ün dördüncü çeyreğinde 300.000 ücretli dijital abone eklendi ve yıllık dijital abonelik gelirinin ilk kez 1 milyar doların üzerine çıkmasına yardımcı oldu.

Times, yılın son üç ayında toplam gelirin bir önceki yıla göre neredeyse hiç değişmeyerek 676,2 milyon dolar olduğunu bildirdi. Düzeltilmiş faaliyet karı yüzde 8,5 artışla 154 milyon dolara yükseldi.

Şirketin başkanı ve CEO'su Meredith Kopit Levien, “The Times için güçlü bir yıldı ve dünyayı anlamak ve onunla etkileşime geçmek isteyen her meraklı kişi için temel abonelik olma stratejimizin gücünü gösterdi” dedi. Bir deyim.

Şirket son yıllarda abonelerine bir ürün paketi sunmaya odaklandı: ana haber raporunun yanı sıra Wordle ve Spelling Bee gibi oyunlar; ürün inceleme sitesi Wirecutter; bir tarif uygulaması; ve The Athletic, spor haber sitesi.


The Times'ın iki yıl önce 550 milyon dolara satın aldığı Athletic, dördüncü çeyrekte de zarar etmeye devam etti. Ancak işletme zararı, bir önceki yılki 9,6 milyon dolardan 4,4 milyon dolara düştü. Athletic'in geliri yüzde 31,3 artışla 38,5 milyon dolara yükseldi.

Yıl sonu itibarıyla The Times'ın 10,36 milyon abonesi vardı ve bunların 9,7 milyonu yalnızca dijital abonelerden oluşuyordu. Şirketin 2027 yılı sonuna kadar 15 milyon aboneye ulaşma hedefi bulunuyor.

Şirket, 2023 yılı sonunda 709,2 milyon dolar nakit ve satılabilir menkul kıymete sahip olduğunu açıkladı.

Los Angeles Times, Washington Post ve Business Insider gibi yayıncıların son aylarda gazetecileri işten çıkarması veya satın alma teklifleri nedeniyle haber medyası endüstrisinin büyük bir kısmı kargaşa içinde. Karşıdan esen rüzgarlar arasında okuyucuların sosyal medya platformları aracılığıyla haber sitelerine ulaşmasındaki düşüş, kullanıcıların haberlere olan ilgisinin azalması ve zorlu bir reklam pazarı yer alıyor.

Reklam The Times için dördüncü çeyrekte zayıf bir noktaydı. Toplam reklam geliri yüzde 8,4 düşüşle 164,1 milyon dolara geriledi. Dijital reklamcılık yüzde 3,7, basılı reklam ise yüzde 16,2 düştü.

Basılı yayın abonelerinin sayısı azalmaya devam etti. 2022 sonunda 730.000, 2023 sonunda ise 660.000 kişi vardı.
 
Üst