BadılCan
Active member
Eğlence en güçlü ana sayfa çok farklı.
Gelecek haftadan itibaren Netflix, 2013'ten bu yana şirketin ilk ciddi revizyonu olan televizyon ekranları için yeni bir ana sayfa tasarımı sunacak. Daha az başlık ile yeniden tasarım, ancak daha fazla video ve animasyon, ince bir görünüm sunmalı ve “insanları bastırmaya ve kalmaya getirmeli” dedi.
Netflix, ana sayfanın büyük bir yeniden tasarımını ilk kez başlattığında, akış hizmetinin 30 milyondan biraz fazla abonesi vardı ve sadece kendi orijinal programlarını oluşturmaya başladı. Şimdi 300 milyondan fazla abonesi var, binlerce orijinal televizyon programı ve film yayınladı ve tüm eğlence endüstrisini akış görüntüsünde tekrar yaptı.
Şirketin “yeni Netflix” olarak pazarlandığı bir an.
Yeni ana sayfada, solda gizlenmek yerine ekranın üstünde bir navigasyon çubuğu var. Ayrıca, abonenin neredeyse gerçek zamanlı olarak aradığı ana sayfadaki Haberin Sonu dayanarak yöneticilerin “tepki önerileri” dediği gösterilmiştir. (Korku mu arıyorsunuz? Burada çok daha fazla korku önerisi var.) Ve yeni TV ana sayfası, canlı programlama gibi yeni içerik türlerinizi daha ekonomik hale getirebilir.
“Asıl amaç, nasıl kolaylaştırdığımız, harika bir karar vermenizi nasıl kolaylaştırabiliriz?” Şirketin ortak yöneticisi Greg Peters bir röportajda söyledi.
Yeniden tasarım önümüzdeki haftalarda ve aylarda tüm aboneler için tanıtılacak. Sadece izleyicilerin Netflix turlarının çoğunu gerçekleştirdiği televizyon ekranları için geçerlidir (yüzde 70, şirket).
Endüstri üzerindeki etkiler önemli olabilir. Son on yılda, neredeyse tüm medya şirketleri Netflix'in TV ana sayfasını kendi akış hizmetlerini başlıklarla geliştirdiklerinde kopyaladı.
Şimdi Netflix ve geleneksel eğlence endüstrisi arasındaki boşluk o kadar büyük ki, HBO ve Max yöneticileri hane halklarında “eklenti” olarak görülmekten mutlu olacaklarını söylüyorlar, Netflix zaten abone oldu. Aynı zamanda Netflix, ABD'de TV Time üstünlüğünü yayınlamak için bir mücadelede YouTube ile kapalı. Araştırma şirketi Nielsen'e göre, Google'daki şirketin Netflix'e karşı oldukça rahat bir ipucu var.
Şirketler yöneticileri, 2022 sonunda Eclipse'deki yeni ana sayfayı – dahili takma addan geçmeye başladıklarını söyledi.
Netflix'in ana sayfası son on yılda birkaç kez revize edilmiş ve güncellenmiş olmasına rağmen, yöneticiler şirketin eski tasarımla bir duvara çarpmaya başlayacağını söyledi.
Başlangıçta, sadece görünüşe göre sonsuz başlık ve fayans sıraları olan Netflix'in tasarım başkan yardımcısı Steve Johnson'ı gişe rekorları kıran -Video Gegal ile karşılaştıran bir görünüm vardı. Netflix'in baş ürün sorumlusu Eunice Kim, “Eski ana sayfanın inşa edilme şekli, bir tür kutu sanatı, kutu sanatı, kutu sanatı, kutu sanatı görebilirsiniz.”
“Bu bir tür yetersiz, değil mi?” ekledi.
Netflix uygulamalarını dayatan aboneler geleneksel olarak iki şubeye ayrıldı: bir tür fikri olan başka bir yarıya kıyasla, tam olarak ne görmek istediklerini bilen yaklaşık yarısı. Ancak Bayan Kim, bilmeyen grubun son yıllarda arttığını söyledi.
“Bu sadece ürünümüzün bu başlıkları ilk kez sunmak için daha fazla çalışması gerektiği anlamına geliyor” dedi.
Eclipse girin. Netflix kataloğu her zamanki gibi büyük kalmasına rağmen, yeni ana sayfada daha az başlık görüntülenir. Ancak, bir abone bir başlığı devirirse, ekranda çok daha büyük bir resme genişletilir. Bu resim, 13 hafta boyunca “ilk 10'da harcanan” veya “Oscar adayı” olan kısa bir açıklama ve rozet de dahil olmak üzere bilgilerle doludur.
Birkaç saniye sonra, şovdan bir önizleme videosu veya bir film çalmaya başlar. (Şirket, bir klip gördükten sonra insanların bir gösteri veya film gördüğünü buldu.) Hedef, “Dedi Bayan Kim,” Yavaşlamasını ve başlık hakkında taramaktan biraz daha fazlasını fark etmesini “söyledi.
Eclipse ayrıca aramalarınıza dayanan abone önerileri sunacak: “Birkaç yıldır gerçekten izlediğimiz bir şey” dedi Peters.
Örneğin, bir abone aile filmleri arıyorsa, gittikçe daha fazla gayrimenkul başlangıç ekranını aile dostu programlama ile dolduracaktır. Eski ana sayfada algoritmanın yetişmesi bir güne kadar sürebilir.
“İnsanlar bir tikok hakkında konuşurken aynı şekilde, yani:” Ah, iyiliğim, beni gerçekten anlıyor gibi görünüyor. “
Yöneticiler, Eclipse'in acilen bir Ulusal Futbol Ligi oyunu veya büyük bir dövüş gibi canlı etkinliklere yol açacağına inanıyor.
“Canlı akışı görüyorsunuz ve bu sadece bir sanat eseri değil, aynı zamanda televizyonu açtığınızda animasyonu, hareketi, dövüşün enerjisini görüyorsunuz.” Dedi.
Rakipler de ev sayfalarını değiştirmeye çalışıyor gibi görünüyor. Disney genel müdürü Robert A. Iger, bu yıl şirketinin akış ev sayfaları hakkında bazı hayal kırıklıklarını dile getirdi. “Daha dinamik” olmalılar ve “doğada oldukça statik” olduklarından şikayet ettiler.
Bay Peters, zamanla abonelerin yeni Netflix'in ne kadar iyi olduğunu fark edeceğini umduğunu söyledi. Ve sonra, Netflix'ten akış rakiplerine tıkladıklarında kendini tanıttı: “Bu diğer deneyimler nispeten statik hissediyorlar, belki bir noktada biraz yaşlı hissediyorlar ve çamurda sıkışmışlar” dedi.
“Biliyor musun,” diye devam etti, “Bu sonuç için üzülmem.”
Gelecek haftadan itibaren Netflix, 2013'ten bu yana şirketin ilk ciddi revizyonu olan televizyon ekranları için yeni bir ana sayfa tasarımı sunacak. Daha az başlık ile yeniden tasarım, ancak daha fazla video ve animasyon, ince bir görünüm sunmalı ve “insanları bastırmaya ve kalmaya getirmeli” dedi.
Netflix, ana sayfanın büyük bir yeniden tasarımını ilk kez başlattığında, akış hizmetinin 30 milyondan biraz fazla abonesi vardı ve sadece kendi orijinal programlarını oluşturmaya başladı. Şimdi 300 milyondan fazla abonesi var, binlerce orijinal televizyon programı ve film yayınladı ve tüm eğlence endüstrisini akış görüntüsünde tekrar yaptı.
Şirketin “yeni Netflix” olarak pazarlandığı bir an.
Yeni ana sayfada, solda gizlenmek yerine ekranın üstünde bir navigasyon çubuğu var. Ayrıca, abonenin neredeyse gerçek zamanlı olarak aradığı ana sayfadaki Haberin Sonu dayanarak yöneticilerin “tepki önerileri” dediği gösterilmiştir. (Korku mu arıyorsunuz? Burada çok daha fazla korku önerisi var.) Ve yeni TV ana sayfası, canlı programlama gibi yeni içerik türlerinizi daha ekonomik hale getirebilir.
“Asıl amaç, nasıl kolaylaştırdığımız, harika bir karar vermenizi nasıl kolaylaştırabiliriz?” Şirketin ortak yöneticisi Greg Peters bir röportajda söyledi.
Yeniden tasarım önümüzdeki haftalarda ve aylarda tüm aboneler için tanıtılacak. Sadece izleyicilerin Netflix turlarının çoğunu gerçekleştirdiği televizyon ekranları için geçerlidir (yüzde 70, şirket).
Endüstri üzerindeki etkiler önemli olabilir. Son on yılda, neredeyse tüm medya şirketleri Netflix'in TV ana sayfasını kendi akış hizmetlerini başlıklarla geliştirdiklerinde kopyaladı.
Şimdi Netflix ve geleneksel eğlence endüstrisi arasındaki boşluk o kadar büyük ki, HBO ve Max yöneticileri hane halklarında “eklenti” olarak görülmekten mutlu olacaklarını söylüyorlar, Netflix zaten abone oldu. Aynı zamanda Netflix, ABD'de TV Time üstünlüğünü yayınlamak için bir mücadelede YouTube ile kapalı. Araştırma şirketi Nielsen'e göre, Google'daki şirketin Netflix'e karşı oldukça rahat bir ipucu var.
Şirketler yöneticileri, 2022 sonunda Eclipse'deki yeni ana sayfayı – dahili takma addan geçmeye başladıklarını söyledi.
Netflix'in ana sayfası son on yılda birkaç kez revize edilmiş ve güncellenmiş olmasına rağmen, yöneticiler şirketin eski tasarımla bir duvara çarpmaya başlayacağını söyledi.
Başlangıçta, sadece görünüşe göre sonsuz başlık ve fayans sıraları olan Netflix'in tasarım başkan yardımcısı Steve Johnson'ı gişe rekorları kıran -Video Gegal ile karşılaştıran bir görünüm vardı. Netflix'in baş ürün sorumlusu Eunice Kim, “Eski ana sayfanın inşa edilme şekli, bir tür kutu sanatı, kutu sanatı, kutu sanatı, kutu sanatı görebilirsiniz.”
“Bu bir tür yetersiz, değil mi?” ekledi.
Netflix uygulamalarını dayatan aboneler geleneksel olarak iki şubeye ayrıldı: bir tür fikri olan başka bir yarıya kıyasla, tam olarak ne görmek istediklerini bilen yaklaşık yarısı. Ancak Bayan Kim, bilmeyen grubun son yıllarda arttığını söyledi.
“Bu sadece ürünümüzün bu başlıkları ilk kez sunmak için daha fazla çalışması gerektiği anlamına geliyor” dedi.
Eclipse girin. Netflix kataloğu her zamanki gibi büyük kalmasına rağmen, yeni ana sayfada daha az başlık görüntülenir. Ancak, bir abone bir başlığı devirirse, ekranda çok daha büyük bir resme genişletilir. Bu resim, 13 hafta boyunca “ilk 10'da harcanan” veya “Oscar adayı” olan kısa bir açıklama ve rozet de dahil olmak üzere bilgilerle doludur.
Birkaç saniye sonra, şovdan bir önizleme videosu veya bir film çalmaya başlar. (Şirket, bir klip gördükten sonra insanların bir gösteri veya film gördüğünü buldu.) Hedef, “Dedi Bayan Kim,” Yavaşlamasını ve başlık hakkında taramaktan biraz daha fazlasını fark etmesini “söyledi.
Eclipse ayrıca aramalarınıza dayanan abone önerileri sunacak: “Birkaç yıldır gerçekten izlediğimiz bir şey” dedi Peters.
Örneğin, bir abone aile filmleri arıyorsa, gittikçe daha fazla gayrimenkul başlangıç ekranını aile dostu programlama ile dolduracaktır. Eski ana sayfada algoritmanın yetişmesi bir güne kadar sürebilir.
“İnsanlar bir tikok hakkında konuşurken aynı şekilde, yani:” Ah, iyiliğim, beni gerçekten anlıyor gibi görünüyor. “
Yöneticiler, Eclipse'in acilen bir Ulusal Futbol Ligi oyunu veya büyük bir dövüş gibi canlı etkinliklere yol açacağına inanıyor.
“Canlı akışı görüyorsunuz ve bu sadece bir sanat eseri değil, aynı zamanda televizyonu açtığınızda animasyonu, hareketi, dövüşün enerjisini görüyorsunuz.” Dedi.
Rakipler de ev sayfalarını değiştirmeye çalışıyor gibi görünüyor. Disney genel müdürü Robert A. Iger, bu yıl şirketinin akış ev sayfaları hakkında bazı hayal kırıklıklarını dile getirdi. “Daha dinamik” olmalılar ve “doğada oldukça statik” olduklarından şikayet ettiler.
Bay Peters, zamanla abonelerin yeni Netflix'in ne kadar iyi olduğunu fark edeceğini umduğunu söyledi. Ve sonra, Netflix'ten akış rakiplerine tıkladıklarında kendini tanıttı: “Bu diğer deneyimler nispeten statik hissediyorlar, belki bir noktada biraz yaşlı hissediyorlar ve çamurda sıkışmışlar” dedi.
“Biliyor musun,” diye devam etti, “Bu sonuç için üzülmem.”