Riot Games, Valorant için gelecek planlarını duyurdu

GonulYolcusu

Global Mod
Global Mod
Riot Games bugün prestijiyle VALORANT esporu için çığır açan planlarını duyurdu. VALORANT esporu 2023’te üst seviye rekabeti sağlamak için üç tane milletlerarası lig kuracak. Yeni model, belirli sayıda grupla rastgele bir fiyat talep etmeden uzun vadeli paydaşlıklar kurarak dünyanın en süratli büyüyen esporunda uzun vadeli bir tutarlılığın sürdürülmesini sağlayacak. Bu teşebbüsü desteklemek ismine, Riot Games şunları da içeren yeni özellikleri ve aktiflikleri hayata geçirecek:

• Dünyanın en uygun kadrolarının her hafta gayret ettiği üç memleketler arası lig. Amerika kıtası, EMEA ve Asya’daki kadroları kapsayan üç memleketler arası ligde, en düzgün oyuncular LAN ortamında ve canlı seyirci topluluğu (sağlık ve güvenlik el verdiği sürece) karşısında birbiriyle çaba edecek. Yıl boyunca bulunduğu liglerde kendini göstermiş olan en yeterli ekipler iki memleketler arası Masters aktifliğine ve tek bir kadronun VALORANT Dünya Şampiyonu olacağı VALORANT Champions aktifliğine katılmaya hak kazanacak.

• Dünyanın dört bir yanındaki en yeterli yetenekleri ortaya çıkarmak için hazırlanmış yeni rekabetçi oyun modu, direkt VALORANT İstemcisi aracılığıyla tüm oyuncular tarafınca erişilebilir olacak. Bu mod, var olan liderlik tablolarını destekleyecek ve oyunculara dereceli oyunun ötesinde espor ekosistemiyle bütünleşik yeni bir maksat sunacak.

• Yeni mahallî liglerle bir arada, seçkin milletlerarası liglere ulaşmayı amaçlayan taze yeteneklerin fırsatları artacak. Oyun içi rekabet modundaki en yeterli ekipler, bulundukları lokal ligler dahilinde bölgelerindeki en uygun yeteneklere karşı çaba etme fırsatı bulacak.

• Riot Games, seçili tertiplerin giriş yahut iştirak bedeli ödemeden dahil olabileceği yeni bir rekabetçi espor ortamı oluşturacak ve muvaffakiyete ulaşmak için uzun vadeli iştirakler kuracak.

Riot Games Espor Operasyonları Önderi Whalen Rozelle, “VALORANT’ta günümüzün en nefes kesici esporunun yanı sıra sanayideki en güzel yönetilen, tutkulu ve heyecan verici kadroları inşa etmek istiyoruz. VALORANT için uzun vadeli iştirak modelimizi yalnızca kadroların sürdürülebilirliğini değil, gelişmelerini ve tertiplerini VALORANT esporunun büyümesine ayak uydurabilecekleri biçimde desteklemek için tasarladık.”

“Seçili tertipleri rastgele bir iştirak fiyatına tabi tutmadan muvaffakiyete uzanan uzun vadeli bir paydaşlık kurmaya hazırlanıyoruz. Amacımız, ortaklarımızın kaynaklarını mümkün olan en rekabetçi kadrosu kurmaya odaklaması, çeşitli reklamlar ve esporla ilgili öteki teşebbüslerle kendi hayran kitlesini büyütmesi.”

“2022 yılı boyunca Riot Games, VALORANT’ı dünyanın öncü FPS esporu haline getirmek için gerçek uzun vadeli ortakları belirleyeceği seçici bir müracaat sürecini yürütecek. Seçim kriterlerine uyan kadrolar, Riot Games’den yıllık finansal dayanak alacak ve eşsiz oyun içi uygulamalar ve eserlerle ilgili işbirliklerinde özel fırsatlar yakalayacak. Paydaşlık yapılan gruplar, espor markalı içeriklerin dağıtımını yapabilecek ve bu sayede VALORANT’ın mevcut 15 milyonluk aylık oyuncu kitlesinin hem oynarken tıpkı vakitte izlerken tuttuğu espor ekipleriyle ilgili kanılarını yansıtmasına imkan tanıyacak.”

“Bu yeniliklerin hepsi VALORANT’ı büyüme sürecinin bir daha sonraki basamağına taşıyacak rekabetçi bir ekosisteme takviye olacak,” diyor Riot Games Espor Müdürü John Needham. “Daha heyecan verici müsabakalara imkan tanıyan mükemmel bir rekabet ortamı hazırlamak, canlı seyircileri heyecanlandıracak yeni etkinlikler düzenlemek ve milyonlarca çevrimiçi hayranı etkileyecek tecrübeler inşa etmek istiyoruz. VALORANT’ı jenerasyonlara ulaşan günümüzün en yeterli esporu haline getirecek ekosistemi inşa etmek için geçtiğimiz 10 yıl ortasında LoL Espor’dan öğrendiğimiz her şeyi kullanacağız.”

“2017’de Riot Games, League of Legends esporuyla (LoL Espor) bir arada kalıcı paydaşlık programını duyuran birinci oyun yayıncısı oldu. Bu model, kadrolarla Riot Games içinde resmi bir işbirliği kurarak, her insanın ortak bir uzun vadeli vizyonu benimsemesini sağladı. 2017’den beri bu modeli Kuzey Amerika, Avrupa, Çin, Latin Amerika, Kore, Brezilya, Türkiye ve daha geniş bir espor sanayisine uyguladık. Oyuncular daha fazla gelir ve daha kuvvetli takviye sistemleri açısından yarar görürken, ekipler da geleceklerine yönelik birkaç yıllık planlar yapabildi.”

“Kalıcı paydaşlığın pahası Riot Games ekosisteminde de arttı ve hem espor sanayisinden birebir vakitte klasik sporlardan biroldukca farklı yeteneği kendine çekti. Ekiplerle resmi bir irtibat halinde olmak, büyük çaplı etkinlikler ve dijital tecrübeler için direkt işbirliği yaparak daha ilgi cazip bir espor tecrübesi hazırlamamıza imkan sağladı.”
 
Üst