BadılCan
Member
Rakamlar şöyle: Perşembe akşamı Başkan Biden ile eski Başkan Donald J. Trump arasındaki televizyon tartışmasını 51,3 milyon Amerikalı canlı izledi.
CNN tarafından düzenlenen ve bir düzineden fazla kanal tarafından eş zamanlı olarak yürütülen prime time mücadelesi, medyanın kendi haberlerini seçtiği bir dönemde vatandaşların bir tür kitlesel buluşması olan 2024 başkanlık kampanyasının açık ara en çok izlenen anıydı. giderek nadir hale geliyor. Çoğunlukla geleneksel televizyon setlerini takip eden Nielsen tarafından Cuma günü açıklanan sayı, dijital haber sitelerinde ve sosyal medya platformlarında izleyen milyonlarca kişiyi içermiyordu.
NFL konferansı şampiyonluk maçıyla karşılaştırılabilecek televizyon izleme büyüklüğü, başkanın Demokrat Parti'nin üst kademelerinde paniğe neden olan sallantılı ve istikrarsız performansı göz önüne alındığında, Biden'ın kampanyası için iyi bir haber olmayabilir.
Ancak izleyici sayısı, Eylül 2020'de 73 milyondan fazla izleyiciye ulaşan ilk Biden-Trump tartışmasına göre de yüzde 30 daha düşüktü. Nielsen'e göre Perşembe günkü Atlanta'daki karşılaşma, George W. Bush ve John Kerry'nin en son 2004'teki buluşmasından bu yana en kötü genel seçim tartışmasıydı.
Düşüşün bir kısmı zamanlamayla açıklanabilir: Biden-Trump tartışması yılın her zamankinden çok daha erken saatlerinde, pek çok sıradan seçmenin seçime odaklanmasından çok önce gerçekleşti. Genel olarak televizyon izleme oranı da yaz aylarında daha düşük ve aktif kablolu yayın aboneliği olan hanelerin sayısı 2020'den bu yana keskin bir düşüş gösterdi.
Tartışmaya ev sahipliği yapan (ve moderatörler Dana Bash ve Jake Tapper'ı da sağlayan) CNN, zar zor da olsa tüm ağlar arasında en yüksek reytinglere sahipti. Yaklaşık 9,5 milyon kişi CNN'de canlı olarak izlerken, Fox News'de 9,3 milyon, ABC'de ise 9,2 milyon kişi izledi.
CNN, reklamverenler için en önemli grup olan 25-54 yaş arasındakiler arasında açık ara kazanan oldu. Tartışma sonrası analiz oturumunu da içeren akşam 22.00'de Fox News, toplam izleyici sayısında CNN'i geride bıraktı.
Tartışmanın televizyon izleyicileri çoğunlukla daha yaşlıydı; Nielsen'e göre izleyicilerin yaklaşık üçte ikisi 55 yaşın üzerindeydi. Yarışmacıları izlemek için izleyenler de kayıtsız kalmadı: Canlı televizyon izleyicisi 99 dakikalık yayın boyunca hemen hemen aynı kaldı.
Liderlik değişiklikleri ve düşen reytinglerle zor bir dönemden geçen CNN için tartışma çok ihtiyaç duyulan bir destekti. İstasyon rakiplerinin çok gerisinde kaldı; Perşembe günkü tartışma öncesinde, 1991'den bu yana en düşük reytingli prime time ayını geçirme hızındaydı.
Bu yıl başkanlar arasında başka bir doğrudan düello olup olmayacağı açık bir soru. Adaylar, ABC'nin sponsorluğunda bir tartışma için 10 Eylül'de tekrar buluşmayı kabul etti. Ancak İşçi Bayramı sonrasında yarışın nasıl görüneceğine bağlı olarak Bay Biden veya Bay Trump bu etkinlikten çekilme kararı alabilir.
CNN tarafından düzenlenen ve bir düzineden fazla kanal tarafından eş zamanlı olarak yürütülen prime time mücadelesi, medyanın kendi haberlerini seçtiği bir dönemde vatandaşların bir tür kitlesel buluşması olan 2024 başkanlık kampanyasının açık ara en çok izlenen anıydı. giderek nadir hale geliyor. Çoğunlukla geleneksel televizyon setlerini takip eden Nielsen tarafından Cuma günü açıklanan sayı, dijital haber sitelerinde ve sosyal medya platformlarında izleyen milyonlarca kişiyi içermiyordu.
NFL konferansı şampiyonluk maçıyla karşılaştırılabilecek televizyon izleme büyüklüğü, başkanın Demokrat Parti'nin üst kademelerinde paniğe neden olan sallantılı ve istikrarsız performansı göz önüne alındığında, Biden'ın kampanyası için iyi bir haber olmayabilir.
Ancak izleyici sayısı, Eylül 2020'de 73 milyondan fazla izleyiciye ulaşan ilk Biden-Trump tartışmasına göre de yüzde 30 daha düşüktü. Nielsen'e göre Perşembe günkü Atlanta'daki karşılaşma, George W. Bush ve John Kerry'nin en son 2004'teki buluşmasından bu yana en kötü genel seçim tartışmasıydı.
Düşüşün bir kısmı zamanlamayla açıklanabilir: Biden-Trump tartışması yılın her zamankinden çok daha erken saatlerinde, pek çok sıradan seçmenin seçime odaklanmasından çok önce gerçekleşti. Genel olarak televizyon izleme oranı da yaz aylarında daha düşük ve aktif kablolu yayın aboneliği olan hanelerin sayısı 2020'den bu yana keskin bir düşüş gösterdi.
Tartışmaya ev sahipliği yapan (ve moderatörler Dana Bash ve Jake Tapper'ı da sağlayan) CNN, zar zor da olsa tüm ağlar arasında en yüksek reytinglere sahipti. Yaklaşık 9,5 milyon kişi CNN'de canlı olarak izlerken, Fox News'de 9,3 milyon, ABC'de ise 9,2 milyon kişi izledi.
CNN, reklamverenler için en önemli grup olan 25-54 yaş arasındakiler arasında açık ara kazanan oldu. Tartışma sonrası analiz oturumunu da içeren akşam 22.00'de Fox News, toplam izleyici sayısında CNN'i geride bıraktı.
Tartışmanın televizyon izleyicileri çoğunlukla daha yaşlıydı; Nielsen'e göre izleyicilerin yaklaşık üçte ikisi 55 yaşın üzerindeydi. Yarışmacıları izlemek için izleyenler de kayıtsız kalmadı: Canlı televizyon izleyicisi 99 dakikalık yayın boyunca hemen hemen aynı kaldı.
Liderlik değişiklikleri ve düşen reytinglerle zor bir dönemden geçen CNN için tartışma çok ihtiyaç duyulan bir destekti. İstasyon rakiplerinin çok gerisinde kaldı; Perşembe günkü tartışma öncesinde, 1991'den bu yana en düşük reytingli prime time ayını geçirme hızındaydı.
Bu yıl başkanlar arasında başka bir doğrudan düello olup olmayacağı açık bir soru. Adaylar, ABC'nin sponsorluğunda bir tartışma için 10 Eylül'de tekrar buluşmayı kabul etti. Ancak İşçi Bayramı sonrasında yarışın nasıl görüneceğine bağlı olarak Bay Biden veya Bay Trump bu etkinlikten çekilme kararı alabilir.