BadılCan
Active member
Finansal piyasalara atlama, finansal haberlerde bir artışa yol açtı.
Kurumsal ve ekonomik raporlamaya adanmış kablo yüz kanalları olan Fox Business ve CNBC'deki seyirciler, Amerikalıların mevcut pazarı kullandıkları geçen hafta arttı.
Fox Business'ın Başkan Trump'ın dünya çapında tarifeleri açıkladığı ve Pazartesi günkü bir haftaya göre yüzde 25 arttığı ve Nielsen'e göre geçen yıl ortalama izleyicilerine kıyasla yüzde 25 arttı. (Bu rakamlar, ABD pazarı açıldığında Doğu ve Doğu ve İş Kablosu haberleri için ana saatler saat 17: 00 arasında programlamayı yansıtıyor.)
CNBC de bu süre zarfında bir artış gördü. Kanalın ortalama seyirci sayısı Pazartesi günü sabah 9'dan akşam 6'ya kadar Nielsen, Kasım ayından bu yana hafta içi ortalama kitlesine kıyasla yüzde 75 arttığını söyledi. (Nielsen'e göre, Fox Business bu yılın biraz önünde.)
Yatırımcılar, Anker Maria Bartiromo ile JPMorgan Chase'in genel müdürü Jamie Dimon'un Fox Business'ta Çarşamba günü görünüm de dahil olmak üzere, önde gelen iş figürleriyle ağların canlı röportajlarını dikkatlice takip ettiler. Bay Dimon'un röportajı, Bay Trump'ın tarifeleri tarafından yapılan açıklamadan önce 2 Nisan'da planlandı.
Ve seyirciler, baş döndürücü pazar makinelerine tepki vermek için ağların çapalarının gerçek zamanlı olarak havaya nasıl karıştığını gördüler. Çarşamba günü, Bay Trump'ın ani duyurusu, birçok küresel tarife tuttuğu gerçeğini gönderdi.
“Burada dow için burada gördüğüm sayılar ekranım?” Diye sordu CNBC çapası Kelly Evans'a, hisse senedi endeksleri başladığında Bay Trump'ın görevinden sonraki dakikalarda. “Vay canına. Diyagramlarımız bu sayısal hareketlerin ne kadar çabuk gerçekleştiğini bile sürdüremez.”
Kurumsal ve ekonomik raporlamaya adanmış kablo yüz kanalları olan Fox Business ve CNBC'deki seyirciler, Amerikalıların mevcut pazarı kullandıkları geçen hafta arttı.
Fox Business'ın Başkan Trump'ın dünya çapında tarifeleri açıkladığı ve Pazartesi günkü bir haftaya göre yüzde 25 arttığı ve Nielsen'e göre geçen yıl ortalama izleyicilerine kıyasla yüzde 25 arttı. (Bu rakamlar, ABD pazarı açıldığında Doğu ve Doğu ve İş Kablosu haberleri için ana saatler saat 17: 00 arasında programlamayı yansıtıyor.)
CNBC de bu süre zarfında bir artış gördü. Kanalın ortalama seyirci sayısı Pazartesi günü sabah 9'dan akşam 6'ya kadar Nielsen, Kasım ayından bu yana hafta içi ortalama kitlesine kıyasla yüzde 75 arttığını söyledi. (Nielsen'e göre, Fox Business bu yılın biraz önünde.)
Yatırımcılar, Anker Maria Bartiromo ile JPMorgan Chase'in genel müdürü Jamie Dimon'un Fox Business'ta Çarşamba günü görünüm de dahil olmak üzere, önde gelen iş figürleriyle ağların canlı röportajlarını dikkatlice takip ettiler. Bay Dimon'un röportajı, Bay Trump'ın tarifeleri tarafından yapılan açıklamadan önce 2 Nisan'da planlandı.
Ve seyirciler, baş döndürücü pazar makinelerine tepki vermek için ağların çapalarının gerçek zamanlı olarak havaya nasıl karıştığını gördüler. Çarşamba günü, Bay Trump'ın ani duyurusu, birçok küresel tarife tuttuğu gerçeğini gönderdi.
“Burada dow için burada gördüğüm sayılar ekranım?” Diye sordu CNBC çapası Kelly Evans'a, hisse senedi endeksleri başladığında Bay Trump'ın görevinden sonraki dakikalarda. “Vay canına. Diyagramlarımız bu sayısal hareketlerin ne kadar çabuk gerçekleştiğini bile sürdüremez.”