Yüksek düzeydeki züppelik mevcut medya ortamını nasıl şekillendiriyor?

BadılCan

Member
Eski bir balerin olan Bayan Bennett, Sarah Lawrence Koleji'ne dans bursuyla katıldı. Danışmanına dergilerde yazmak istediğini söylediğinde danışmanı tezini sektörün geleceği üzerine yazmasını önerdi. Bunun yerine Bayan Bennett, dört hafta boyunca bir ortaokulda kalmayı ve “gençlerin ne okudukları ve nasıl okudukları hakkında” yazmayı önerdi. Proje, Seventeen'den mezun olduktan sonra iş bulmasına yardımcı oldu.

GQ editörü Bay Welch, “O gerçekten gençler için önemli olan şeylerin sesi ve savunucusu” dedi. “Ve gençler için önemli olan şey mutlaka sadece genç konuları ilgilendirmez.”

Örneğin Bayan Bennett, şehrin havalı 20'li yaşlarına hitap eden bar veya restoranlarda takılmıyor gibi görünüyor. Zamanını Via Carota, Minetta Tavern ve Odeon gibi köklü moda ve medya mekanlarında geçiriyor. Perşembe akşamı TriBeCa'daki Odeon'a girdiğinde, restoranın dışındaki bir masada oturan birkaç genç editörü hemen tanıdı.

Merhaba demek için masaya doğru atlayarak GQ'da onlarla çalıştığını açıkladı. Bayan Bennett geri döndüğünde “Hepsinin artık Vogue'da çalıştığını söylediler” dedi.

'Hayattan daha büyük'


2005 yılının sonlarında Bay Fischer, markalardan spor ayakkabı blogunda reklam verme yönünde talepler almaya başladı. 2010 yılına gelindiğinde bu reklamcılık, sponsorlu içeriğe veya pozitif gönderiler yazmak için Highsnobiety'ye para ödeyen markalara kaydı.

Zamanla Fischer, şirketlerin fotoğraflarını yeniden yayınlamak yerine marka hikayelerinin “kendi görsellerimizi de çektiğimizde en iyi etkiyi yarattığını” fark ettiğini söyledi. Bu şekilde Highsnobiety yavaş yavaş “yalnızca bir yayıncı olmaktan ziyade tam hizmet veren bir yaratıcı ajans” haline geldi. Markalar Highsnobiety'den Bay Fischer'in ekibinin ürettiği içerikle ilgili pop-up'lar veya partiler gibi etkinliklere ev sahipliği yapmasını istemeye başladı.
 
Üst